سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکوراسیون آشپزخانه

دیزاین آشپزخانه

 برای اینکه دیزاین آشپزخانه شما به بهترین نحو انجام شود باید هر وسیله‌ ای در سر جای خود قرار گیرد و چیدمان آشپزخانه به صورت اصولی انجام شده باشد و اگر قصد دارید از گلدان ها و وسایل تزیینی در آشپزخانه استفاده کنید بهتر است در این کار افراط نکنید، زیرا فضای آشپزخانه به خودی خود یکی از قسمت های پر وسلیله در خانه است که تعداد زیادی از وسایل در آن قرار دارند و قرار دادن وسایل بیش از ظرفیت می تواند ظاهر آن را از زیبایی دور کند‌.

تزیین آشپزخانه

برای تزیین آشپزخانه می توانید از یک یا دو گلدان طبیعی استفاده کنید و همچنین می توانید از یک سری مگنت ها بر روی وسایل مختلف استفاده کنید. ولی همانطور که گفتیم بهتر است فضای آشپزخانه خیلی شلوغ نشود و برای روی میز ناهارخوری هم می توانید از رانر به همراه یک گلدان کوچک یا یک مجسمه و ظرف تزئینی استفاده کنید.

مدل آشپزخانه

 تعیین مدل آشپزخانه در ابتدا بر عهده طراح ساختمان و مهندس معمار است و با توجه به نوع ساختاری که آشپزخانه شما دارد می توانید چیدمان دکوراسیون  و سایر وسایل را به طور متنوع در آن انجام دهید و مدل آشپزخانه خود را با توجه به سلیقه خود تعیین کنید.

 

طراحی آشپزخانه

 جهت طراحی آشپزخانه می توانید علاوه بر  رنگ های زیبا برای در و دیوار آشپزخانه، از کاغذ دیواری های متنوع موجود در بازار استفاده کنید و یا حتی می توانید یک پرده خیلی زیبا (در صورت داشتن پنجره) جلوی پنجره آشپزخانه قرار دهید و این زیبایی را تکمیل کن.